Jumat, 13 Februari 2015

contoh naskah drama madura untuk 10 orang

Judul drama
Cinta Tak Selalu Bersama

Tema
Percintaan

Jumlah pemain
10 orang

Tokoh dan Karakter
Ratih (Ibu guru yang baik dan penyabar kepada muridnya / protagonis)
Catur (Bapak guru yang tegas dan bijaksana / protagonis)
Evelyn (Seorang murid arogan yang memimpin genk / antagonis)
Retha (Teman baik Evelyn, anggota genk yang cerdik / tritagonis)
Citra (Anggota genk / tritagonis)
Lena (Anggota genk / tritagonis)
Dysa (Seorang murid yang jahil, pemberani, dan diam-diam jatuh hati kepada Evelyn / protagonis)
Tegar (Teman yang selalu membantu Dysa melakukan kejahilan / protagonis)
Bayu (Teman satu kelompok Dysa / tritagonis)
Goza (Teman satu kelompok Dysa / tritagonis)
Latar
Tempat : Bumi perkemahan
Waktu : Pagi, siang, malam
Sosial : Para murid sedang bersuka cita untuk menyambut liburan setelah ujian semester yang melelahkan. Bersama dengan dua gurunya, para murid itu mengadakan kegiatan kemah di sebuah bumi perkemahan yang asri.

Sinopsis

Evelyn dan Dysa sudah saling mengenal mulai dan duduk di kelas 2 SMA. Evelyn adalah anak yang arogan dan memimpin sebuah gank di sekolahnya. Banyak murid yang tidak suka kepadanya namun ternyata diam-diam Dysa jatuh hati kepadanya. Dysa tidak pernah berani untuk mengungkapkannya. Saat ini mereka sedang berkemah di sebuah bumi perkemahan yang asri untuk melepas penat setelah menyelesaikan ujian semesteran. Di tempat ini para murid dibagi menjadi beberapa kelompok dan ada kejadian yang membuat Evelyn akhirnya sadar bahwa dia ternyata disukai oleh Dysa.

Teks drama

Babak 1

Di suatu pagi di bumi perkemahan
Ratih :
na’kana’.., kakabhi toron deri bus pas esse’e daftar hadir luh. Pak catur minta’ tolong ghi!.
Catur :
engghi bu, mare ria na’kana’ agebey tenda bi’dibik pas lateyan gebey pentas seni yeh.
Murid-murid :
engghi pak
Catur : Bu
kaule mareksa’a kelengkapan gebey degghi’ malem ghi .
Ratih :
enggi eyatore pak.

Babak 2 

Sore hari menjelang malam, para murid sedang bersantai dan ada juga yang berlatih untukpentas.
Tegar :
bekna tak ngakana? Deri ghellek cenggeng, ngabes apa rah?
Dysa :
rua …..
Bayu :
ngabes Evelyn paleng ,sapa pole.
Goza :
cora’na pera’ Evelyn se tak tao mon bekna terro ka rua.
Dysa : Lah
acaca apa rah ria, sapa kiah se ngabes rua.
Tegar : Ng
aleng bei ben, apa cita-citanah ben, ngkok andik ide. kakabhi kan ghi’ serius latian kan!, mayuh jebeje
Dysa :
ya abes ngkok ngibe apa (sambil mengeluarkan sebuah benda dari dalam tas)
Goza : Haaaaaaa
olarrrrr (menjauh sambil berlari)
Dysa :  Hahahaha (tertawa puas)
Tegar :
jeria olar inmainan buh ce’ lebbeseh na’kana’
Bayu :
rua kan lakar tako’an, perak gayanah se ghe’masoghe’, pera’ ka olar tako’.
Dysa :
bekna bengal apah ka olar ongghuen?
Bayu :
ye njek kia rah hahaha.
Tegar : 
be’na kadueh reh padeh beih.

Babak 3

Malam hari saat pentas api unggun akan dimulai
Catur :
na’kana’ kakabhi akompol neng elenglengennah api unggun, tengateh.
Ratih : Evelyn,
bekna alako apa e jeria mayuh agabong.
Evelyn :
ngkok saongghunah lessoh akemah engak riah, nyaman liboran e bali.
Retha :
ye iyerah mon polanah, kan bekna ce’ sennengah e Bali.
Citra : 
ngkok mak sial yeh, takok sala.
Lena :
mangkana mon ngabes ye abes, jhek ngakan ghu’genggu’ malolo, jah abes rombunah possak.
Retha :
bueng pajheu jih rombuh mak le tak deddhi lebunah olar.
Citra :
kan iyeh? Kan iye la pentas deggik bei ye.
Lena :
na’riah cek momossah molenah gellek ebeleih.
Citra  :
saporanah tretan haha.
Evelyn :
ambu jhek ngerma’enger kanak, degghik mon pentas pa lebur yeh, awas mon salbut.
Anggota genk :
ok ok.
Ratih :
marah na’kana’ edingngaghi, kelompok pertama Evelyn.
Evelyn :
marah kanak semangat ayok pataoh jhek kita bisa
Semua anggota genk menarikan sebuah tari modern dengan diiringi musik yang menghentak. Pertunjukannya sangat bagus banyak murid yang memberi tepuk tangan.
Retha :
ngkok la ngocak, kabbhi na’kanak paggun lebur ka dance riah.
Evelyn :
iye rah tape ngkok nyare apelloan yak
Citra :
lesso nyare ngakan yuh e eddhikna tenda.
Lena :
ngakan mloloh, yedinah mayuk e berengennah.
Citra :
seeeep klangkong tretan.
Evelyn : Ret,
bekna neng enna’ apa maso’a ka tenda?
Retha :
ngkok neng enna’ beih.

Babak 4

Tegar :
ce’ leburre panampilanna gebettenna bekna
Dysa : Gebetan
apa rah.
Evelyn : Toloooooooooooooong….
Semua murid berhamburan menuju tenda Evelyn
Ratih : Pak, Evelyn pak…
Catur :
engghi bu tore..
Dysa :
bede apa rah awakkuwak.
Goza :
olaaaaaaaar…
Tegar : Woy
acaca pateppa’ rah.Ular se ghellek sore yeh.
Bayu :
 benniiiiiiii bede olar ongghuen e tendana evelyn.
Dysa :
ngkok de’essa’ah
Evelyn : Tolooooong….. (sambil terisak melihat seekor ular di dalam tendanya)
Dysa : Tenang,
jhek agulih ,ngkok nolongennah.
Evelyn : (masih terisak)
Dysa :
lebet –lebet ngkok muangah olarah
Goza : 
ce’bengalah na’ ruah kok.
Tegar : Iy
eh tak engak beknah
Evelyn : Dysa,
kaloangkong yeh, ngkok saporanah ka bekna.
Dysa : Iy
e saongghunah……. Ngkok la abit andik rasa ka bekna.
Evelyn :
saporana ye bekna maso ngkok tak bisa abhereng polanah sebelumma liburan la tadek ngkok la apindah ka belendhe. nyusol kakakna ngkok se akuliah edissak.
Dysa :
deddhi bekna la ngalleah?
Evelyn :
iye saporana , sakenga bekna ngocak molena sabbhen.
Dysa : N
jek tak rapa, se ekapenting bekna salamet.
Tegar :
galau bro?
Dysa :
la tao ghik atanyah. Ontongah ngkok ngocak lah rassa e ateh riah.
Tegar :
ruah teppat’ tang sahabat, dinahrah degghik bedeh se laen paggun se terro ka bekna.
Dysa :
colokna ereken ngkok tak paju yeh?
Tegar : Hahaha…. (tertawa)

Tamat

Dalam
contoh naskah drama untuk 10 orang ini hanya ada satu konflik yang masih bisa dikembangkan menjadi konflik kecil lainnya sehingga alur cerita lebih panjang. Bila dalam satu kelompok ada lebih dari 10 anak yang ikut pentas, maka penambahan tokoh dapat dilakukan misalnya dengan membuat tokoh figuran baru. Semoga naskah drama kali ini bisa membantu anda dalam menciptakan karya seni pertunjukan yang lain.


3 komentar: